tisdag 24 maj 2011

Kostym (X)

Igår inhandlades Philips studentkostym!! Tjohoo!! Nu slipper jag ligga och tänka på det längre. Snabbt och effektivt gick det, han totalavskyr sådana inköp, men ändå så vill han absolut inte avstå från att ha kostym. Expediten fick fria tyglar att sätta ihop kostymen, med skjorta och slips, och han provade och tog rubbet. Men nöjd är han inte...han tycker att han är för smal....jag förstår precis hur han känner! Jag kände precis likadant när jag var i hans ålder. Allt skulle helst vara vaderat och lager på lager för att dölja "skelettet". Nu är Philip inte alls så smal, men han tycker det. Men jag hoppas att han inser att han är den finaste i hela världen! Oavsett vikt!! I kostym så är han en riktigt stilig snygging!!
I söndags var Peter och jag hos mamma och Lennart en stund på kvällen. Skönt att komma hemifrån, äta mat som någon annan lagat, prata och umgås. Men bilresan tillsammans med bilresan till och från Mobilia dagen efter är nog anledningen till att jag har skitont nu! Ingen tablett vill hjälpa och inatt sov jag mellan 3-6, och sen 8-11...inte mycket. Imorgonbitti bär det av till Ortopeden så hoppas jag får sova lite bättre inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar